W związku z rozbudową  jednego z projektów  branży  energetycznej firma CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:

Pracownik biurowy do analizy danych z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Zakres obowiązków:

Wyjaśnianie nieprawidłowości powstałych podczas procesów zmiany dostawców prądu na podstawie analizy danych zawartych w systemie lub poprzez telefoniczny /mailowy kontakt z klientem oraz z innymi partnerami energetycznymi .

 

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie
  • umiejętność obsługi komputera
  • samodzielność  i bardzo dobra organizacja  pracy
  • sumienność  oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę

 

Oferujemy:

  • pracę od pon. do pt. z możliwością indywidualnego dopasowania czasu pracy oraz wymiaru
  • etatu
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • stałe wynagrodzenie oraz comiesieczną premę
  • premię świąteczną
  • bezpłatną, prywatną opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie  swojego CV w języku niemieckim na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.


W aplikacji CV prosimy zawrzeć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, jak również organizowanego w przyszłości zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016, poz. 922). "

 


 

 

 

 

 



 

Firma Technology Bau Gmbh

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Sekretarka

Miejsce pracy: Szczecin

Opis stanowiska:

  • Obsługa biura
  • Kontrola nad obiegiem dokumentów w firmie
  • Kontakt z klientami

Wymagania:

  • Język niemiecki – w stopniu komunikatywnym

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę na etat

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub  telefonicznie 794 204 494

 

 


 

 

Nauczyciel zawodu – Elektrotechnik

Miejsce pracy: Drezno, Niemcy

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie zajęć
  • Realizacja założonych celów  oraz monitorowanie postępów w nauce
  • Tworzenie materiałów szkoleniowych, testów, arkuszy itp.
  • Współpraca w zakresie organizowania i przeprowadzanie konferencji, spotkań, prezentacji
  • Współpraca z komisjami egzaminacyjnymi

Wymagania:

  • Wykształcenie w zawodzie Elektrotechnik lub pokrewne
  • Przygotowanie pedagogiczne
  • Umiejętność programowania S7
  • Komunikatywność
  • Znajomość języka niemieckiego
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie – 2 600 euro/mies.
  • legalną pracę poświadczoną umową o pracę

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   lub do siedziby firmy InBIT sp. z o.o. ul. Mickiewicza 47, 70-385 Szczecin

(osoba kontaktowa - Anna Drozdowska 508 015 403)

 

 


 

 

Konsultant wsparcia technicznego z jęz. niemieckim (bez doświadczenia)

Nr ref.: KWT/SZN/052016 Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

  • dobra znajomość języka niemieckiego
  • komunikatywność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • dobra obsługa komputera
  • nie wymagamy doświadczenia zawodowego

Obowiązki:

  • wsparcie klienta w obszarze użytkowania oferowanych produktów i usług przez telefon, e-mail oraz czat (tylko połączenia przychodzące – bez sprzedaży)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie (4000-4500 zł brutto)
  • możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie
  • szkolenia wprowadzające do objęcia stanowiska
  • bogaty pakiet socjalny (opieka zdrowotna, pakiet relokacyjny, karta Multisport)

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w tytule wiadomości wpisując nr ref.: KWT/SZN/052016 lub kontakt telefoniczny pod nr tel.: 571-243-491.Aplikować można także poprzez naszą stronę internetową: http://ksservice.pl/ Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez KS Service Sp. z o. o., z siedzibą w Szczecinie."

 


 

Ucz się zawodu i zarabiaj w Niemczech

Szkoła zawodowa z gwarancją podjęcia pracy!

Aktualnie realizujemy rekrutację osób do nauki w szkołach zawodowych w Niemczech.

Kierunki nauki: Dekarz, Elektryk,

Mechanik instalacji sanitarnych i klimatyzacji

Miejsce: Padeborn

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie w trakcie nauki: 818 Euro/miesiąc
  • kurs języka niemieckiego (realizowany w Szczecinie przed wyjazdem do szkoły)
  • naukę zawodu w niemieckiej szkole zawodowej
  • po ukończeniu szkoły zagwarantowane jest zatrudnienie w Niemczech
  • samochód służbowy dla osoby z najlepszymi wynikami w nauce

Wymagania:

  • Wiek 18 - 27 lat
  • wykształcenie średnie (bez tytułu zawodowego)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV  na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub dostarczenie osobiście lub wysłanie pocztą na adres: InBIT Sp z o.o. ul. Mickiewicza 47, Szczecin.  tel. 508 015 404

 


 

Mechatronik samochodowy ze specjalizacją elektryka

Od ponad 15 lat oferujemy swoje usługi w obszarze branży samochodowej odnotowując sukcesywny rozwój oraz zainteresowanie naszą ofertą.W związku z nowymi projektami poszukujemy do naszej siedziby w okolicach Szczecina osób, które w jak najszybszym terminie zasilą nasz zespół.

 

Zakres obowiązków:

  • samodzielna diagnoza i naprawa pojazdów, sporządzanie dokumentacji/ gromadzenie danych
  • wykonywanie przeróbek w pojazdach
  • analiza i sporządzanie dokumentacji w trakcie przebiegu pojazdów
  • ogólna kontrola pojazdów

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie Mechatronik samochodowy / elektromechanik pojazdów mechanicznych lub porównywalne wykształcenie
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • obsługa programów diagnostycznych
  • analityczne i logiczne myślenie oraz zorganizowany sposób działania
  • umiejętność pracy w grupie, obowiązkowość

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • kompleksowe wdrożenie oraz możliwość dalszego szkolenia się
  • udział w interesującym projekcie

Jeżeli szukasz nowego wyzwania zawodowego i  widzisz siebie na w/w. stanowisku, to prześlij nam na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. swoją aplikację z podaniem adresu mailowego oraz numeru telefonu w formie tabelarycznej (maksymalna wielkość pliku 2 MB).

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie dokumentów wraz z poniższą klauzulą: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie danych Osobowych (Dz. Ust. z 2014 r. poz. 1182 , 1662), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.


Kierownik techniczny obsługi pojazdów mechanicznych

Od ponad 15 lat oferujemy swoje usługi w obszarze branży samochodowej odnotowując sukcesywny rozwój oraz zainteresowanie naszą ofertą.W związku z nowymi projektami poszukujemy do naszej siedziby w okolicach Szczecina osób, które w jak najszybszym terminie zasilą nasz zespół.

Zakres obowiązków:

  • planowanie i organizowanie pracy personelu warsztatu
  • opracowywanie i  indywidualna ocena programów testowych do pojedynczych pojazdów i ich komponentów
  • utrzymanie w należytym stanie floty pojazdów
  • obsługa programów diagnostycznych, nadzór nad magazynem części zapasowych
  • ocena i analiza usterek

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie jako mistrz mechaniki pojazdowej/ technik pojazdów samochodowych lub porównywalne wykształcenie/ studia
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze techniki motoryzacyjnej
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • analityczne i logiczne myślenie oraz zorganizowany sposób działania
  • umiejętność pracy w grupie, obowiązkowość, elastyczność

W zamian oferujemy:

  • pewne miejsce pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem
  • interesujący zakres pracy w rozwijającym się przedsiębiorstwie z branży testowania pojazdów, zapewnienia jakości i rozwoju technologicznego
  • współpraca z jednym z największych producentów pojazdów

Jeżeli szukasz nowego wyzwania, to prześlij swoją aplikację na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z podaniem adresu mailowego oraz numeru telefonu w formie tabelarycznej.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie dokumentów wraz z poniższą klauzulą: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie danych Osobowych (Dz. Ust. z 2014 r. poz. 1182 , 1662), wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

 


 

Księgowy/Młodszy księgowy z językami obcymi

Szczecin

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • odpowiedzialność za wykonywanie zadań w ramach danego obszaru księgowego
  • dbałość o skuteczność, dokładność i terminowość wykonywanych zadań
  • ścisła współpraca z międzynarodowym partnerem
  • zaangażowanie w realizację celów zespołu oraz indywidualnych
  • zapewnienie zgodności danych z obowiązującymi procedurami.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunkowe
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego lub innego europejskiego
  • wskazane doświadczenie w księgowości (na stanowisku juniorskim staż/praktyki)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • samodyscyplina oraz zdolność do pracy pod presją czasu
  • umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji do nowych warunków.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznej, międzynarodowej korporacji, międzynarodowym środowisku
  • możliwość doskonalenia znajomości języków obcych
  • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • dobre wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet socjalny
  • realne możliwości rozwoju
  • ambitną pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w METRO Services PL Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

 


 

Pracownik ds. administracji z j. niemieckim

Lokalizacja: Szczecin

LSJ Group

Opis stanowiska:

  • zarządzanie i administrowanie procesami bankowymi
  • otwieranie/ zamykanie kont
  • przedłużanie umów w systemie
  • dokonywanie odpowiednich operacji w przeznaczonych do tego systemach
  • kontakt mailowy/telefoniczny z współpracownikami wewnątrz grupy

Nasz klient oferuje:

  • profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjny pakiet socjalny – kartę sportową, kartę żywieniową, ubezpieczenie grupowe
  • prywatną opiekę medyczną
  • miejsce pracy w nowoczesnym, komfortowym budynku
  • możliwość awansu i kariery dla najlepszych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie zawodowe mile widziane, lecz niewymagane
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania czasem oraz ustalania priorytetów
  • Wielozadaniowość, rzetelność w wykonywaniu obowiązków
  • Kreatywność

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Pracownik ds. administracji z j. niemieckimna adres mailowy:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ Group, licencja nr 4440, ul. Celna 1, 70-644 Szczecin, Phone: +48 91 814 52 51 E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Więcej ofert pracy: http://www.lsj.pl

 


 

Menadżer ds. sprzedaży –branża metalowa

miejsce pracy: Szczecin nr ref. MSBK/02

Zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów głównie firm produkcyjnych
  • Nawiązywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Odpowiedzialność za cały proces sprzedażowy , w szczególności prowadzenie negocjacji handlowych
  • Współpraca z działem konstrukcyjno-inżynierskim w zakresie tworzenia produktów indywidualnie dostosowywanych do potrzeb Klienta
  • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
  • Znajomość branży metalowej mile widziana
  • Umiejętność zarządzania projektami sprzedażowymi
  • Znajomość technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji
  • Zdolności analityczne i umiejętność sporządzania analiz rynku
  • Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu prezentacji
  • Dyspozycyjność
  • Biegła obsługa komputera mile widziana znajomość programu AutoCAD

To oferta dla osób dynamicznych, niezależnych, pomysłowych oraz chcących rozwijać się zawodowo zgodnie z wysokimi standardami w firmie z kapitałem zagranicznym. Firma oferuje pracę w międzynarodowym środowisku oraz zapewnia stabilne warunki zatrudnienia.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z oznaczeniem nr ref. MSBK/02 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Gwarantujemy poufność. Ta i inne oferty na www.unikadr.pl


UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego poszukuje dla swojego Klienta, dużej firmy produkcyjnej specjalizującej się w projektowaniu i produkcji systemów i urządzeń do transportu wewnętrznego, odpowiedniego kandydata na stanowisko:

KONSTRUKTOR

miejsce pracy: okolice Szczecina, nr ref. KOBK/02

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie urządzeń i systemów transportu wewnętrznego w programie Solid Works
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej dla potrzeb produkcji
  • Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi projektami
  • Prowadzenie procesu prototypowania i wdrażania do produkcji nowych wyrobów
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych
  • Współpraca z kooperantami i klientami w ramach realizowanych zleceń
  • Inne prace projektowe związane z działalnością działu projektowego

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Bardzo dobra znajomość programów Solid Works i AutoCAD
  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku konstruktor
  • Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
  • Znajomość zagadnień technologii i budowy maszyn, wytrzymałości materiałów
  • Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego mile widziana
  • Kreatywność i innowacyjne myślenie
  • Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
  • Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów

Firma oferuje:

  • Stabilną i ciekawą pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie
  • Możliwość poznawania i wdrażania nowych technologii
  • Dostęp do szerokiej oferty szkoleń rozwijających kompetencje
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dogodne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • Bardzo dobre warunki socjalne
  • Kontakty zawodowe i realizacja projektów dla renomowanych firm w Europie
  • Bezpłatny dojazd i powrót z pracy

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z oznaczeniem nr ref. KOBK/02 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Gwarantujemy poufność.

 

 


 

UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego obecnie poszukuje dla swojego Klienta, firmy działającej w branży zabawek, odpowiedniej osoby na stanowisko:

Key Account Manager

miejsce pracy: Szczecin, nr ref. KAMBK/02

Zakres obowiązków:

  • Realizacja planów sprzedażowych w kanale nowoczesnym na terenie całej Polski
  • Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami firmy – prowadzenie negocjacji handlowych
  • Pozyskiwanie nowych klientów i poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Uczestniczenie w spotkaniach rocznych
  • Raportowanie do Zarządu firmy w Szczecinie

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w branży mile widziane
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Umiejętności analityczne oraz orientacja na wyniki
  • Znajomość technik negocjacji
  • Skrupulatność i sumienność
  • Prawo jazdy kat. B

To oferta dla osób dynamicznych, odpowiedzialnych, chcących rozwijać się zawodowo w firmie o uznanej pozycji na rynku.

Firmie oferuje stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z oznaczeniem nr ref. KAMBK/02 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Gwarantujemy poufność. Ta i inne oferty na www.unikadr.pl


Ucz się zawodu i zarabiaj w Niemczech

Szkoła zawodowa z gwarancją podjęcia pracy!

Aktualnie realizujemy rekrutację osób do nauki w szkołach zawodowych w Niemczech.

Kierunki nauki: Dekarz, Elektryk,

Mechanik instalacji sanitarnych i klimatyzacji

Miejsce: Padeborn

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie w trakcie nauki: 818 Euro/miesiąc
  • kurs języka niemieckiego (realizowany w Szczecinie przed wyjazdem do szkoły)
  • naukę zawodu w niemieckiej szkole zawodowej
  • po ukończeniu szkoły zagwarantowane jest zatrudnienie w Niemczech
  • samochód służbowy dla osoby z najlepszymi wynikami w nauce

Wymagania:

  • Wiek 18 - 27 lat
  • wykształcenie średnie (bez tytułu zawodowego)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV  na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub dostarczenie osobiście lub wysłanie pocztą na adres: InBIT Sp z o.o. ul. Mickiewicza 47, Szczecin.  tel. 508 015 404

 


 

UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego obecnie poszukuje dla swojego Klienta, jednego ze światowych liderów przetwórstwa spożywczego z kapitałem zagranicznym,

odpowiedniej osoby na stanowisko:

Koordynator ds. realizacji zamówień

miejsce pracy: Szczecin nr ref. HSJ/11

Zakres obowiązków:

  • Aktywna sprzedaż produktów firmy (świeże produkty spożywcze)
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
  • Obsługa rynków zagranicznych (Niemcy, Szwajcaria, Austria)
  • Realizacja i obsługa zamówień
  • Organizacja i nadzór nad transportem
  • Prowadzenie dokumentacji handlowej
  • Współpraca z działem produkcyjnym

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Komunikatywny język niemiecki
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie min. średnie
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Nastawienie na realizację celów
  • Sumienność, odporność na stres

Firma oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z oznaczeniem nr ref. HSJ/11 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Gwarantujemy poufność. Ta i inne oferty na www.unikadr.pl

 


UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego poszukuje dla swojego Klienta, dużej firmy z branży metalowej, odpowiedniego kandydata na stanowisko:

PROJECT MANAGER z językiem niemieckim

miejsce pracy: okolice Szczecina, nr ref. PMSJ/11


Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie realizacją projektów firmy
  • Organizacja procesów i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem
  • Współpraca ze wszystkimi zaangażowanymi działami firmy i poza nią biorącymi udział w danym projekcie
  • Odpowiedzialność za cały proces realizacji
  • Dostarczanie na czas uzgodnionych wyników projektów
  • Regularne raportowanie statusów zarządzanych projektów do Przełożonego

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość branży produkcyjnej mile widziana
  • Praktyczna umiejętność zarządzania projektami
  • Umiejętność definiowania priorytetów, planowania terminów
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Zaangażowanie i samodzielność
  • Otwartość, komunikatywność
  • Sumienność, terminowość

Firma oferuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z oznaczeniem nr ref. PMSJ/11 wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Gwarantujemy poufność.

Ta i inne oferty na www.unikadr.pl



 

Osoba do kontaktów z pacjentami zagranicznymi

Klinika Implantologii i Ortodoncji  HAHS

od ponad 30 lat oferuje specjalistyczne usługi stomatologiczne na najwyższym, europejskim poziomie.

Obecnie ponad połowę pacjentów Kliniki stanowią obcokrajowcym.in. z Niemiec, Skandynawii, Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 

Jeśli:

¨      posługujesz się językiem niemieckim i masz podstawy angielskiego

¨      cenisz kontakty z ludźmi

dołącz do zespołu naszej Kliniki.

Oferujemy:

¨      pracę w jednej z największych i najnowocześniejszych klinik stomatologicznych w Polsce

¨      stały kontakt z obcokrajowcami

¨      atrakcyjne wynagrodzenie

 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem do p. Oli Maćkowiak

na adres: info Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub ul. Czwartaków 3, 70-774 Szczecin


Zespół Recruiters specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do takich branż jak: Finanse, Bankowość, Obsługa Klienta, Logistyka, IT & Telecoms, Produkcja, HR oraz Sprzedaż i Marketing.
Dzięki współpracy z czołowymi firmami proponujemy naszym Kandydatom najbardziej atrakcyjne oferty pracy dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań
Aktualnie dla naszego Klienta światowego lidera w branży obsługi Klienta poszukujemy osób chcących rozwijać się w międzynarodowym środowisku na stanowisku:

Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie I piśmie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi Office
  • Otwarty umysł
  • Wysokie zdolności komunikacji
  • Zakres obowiązków:
  • Rozwiązywanie problemów technicznych Klientów niemieckojęzycznych
  • Pomoc klientom/użytkownikom poprzez rozmowę telefoniczną, email
  • Wsparcie działu technicznego w codziennych zadaniach


W zamian nasz klient oferuje:

  • Stabilną prace na umowę o prace
  • Bardzo atrakcyjny pakiet socjalny(opieka medyczna, pakiet sportowy, premie , nagrody
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • Imprezy integracyjne

Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą wyślij nam swoje CV:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 


 

Spółka doradztwa podatkowego Goldenstein Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent działu księgowego ze znajomością języka niemieckiego

 

Wymagania:

  • znajomość jęz. niemieckiego na poziomie B2,
  • dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w księgowości będzie dodatkowym atutem,
  • status bezrobotnego w PUP Szczecin, bądź możliwość jego uzyskania,
  • wiek poniżej 30 roku życia.

Oferujemy:

  • staż z PUP z możliwością zatrudnienia w stabilnej, renomowanej firmie na umowę  o pracę,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • możliwość wykorzystywania języka niemieckiego w codziennej pracy,
  • opiekę metodyczną.

 


Aplikacje proszę przesyłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 


 

Opiekun/ka osób starszych


InBIT Sp. z o.o. poszukuje  osób do opieki nad osobami starszymi w renomowanym domu opieki w pobliżu Berlina


Opis stanowiska:

  • opieka i pielęgnacja osób starszych, wsparcie w wykonywaniu codziennych czynności,
  • dbanie o komfort psychiczny i bezpieczeństwo podopiecznego
  • wykonywanie zaleceń lekarza, kontakt z bliskimi
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z regulaminem wewnętrznym

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego minimum na poziomie B1
  • prawo jazdy kat.B
  • zainteresowania związane z opieką nad osobami starszymi i chorymi
  • doświadczenie w opiece nad osobami starszymi/chorymi będzie mile widziane

Oferujemy

  • umowa o pracę (bezpośrednio w niemieckiej firmie)
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szkolenie zawodowe
  • możliwość awansu

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub do siedziby firmy InBIT sp. z o.o. ul. Mickiewicza 47, 70-385 Szczecin  Osoba kontaktowa - Anna Drozdowska tel 508 015 404

 


 

Praktyki z możliwością współpracy

Centrum Egzaminacyjne Goethe - Institut w Szczecinie

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszego Centrum Egzaminacyjnego, przygotowaliśmy dla Państwa ofertę praktyk metodycznych

Wymagania:

  • studenci IV, V roku lub Absolwenci Filologii Germańskiej(profil nauczycielski)
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • kreatywność,
  • dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • praktyki z szansą na otrzymanie oferty współpracy,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • opiekę metodyczną,
  • udział w ciekawych projektach,
  • współpracę z doświadczonymi lektorami języka niemieckiego .

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 


 

Asystent/-tka ds. rekrutacji ze znajomością języka niemieckiego

W związku z rozwojem firmy Agencja Pracy Headhunters poszukuje kandydatów do pracy w centrali w dziale niemieckim.

Miejsce pracy: Agencja Pracy Headhunters, Szczecin, ul. Kmieca 27

 


Zakres obowiązków:

  • wsparcie konsultantów w zakresie realizowanych projektów, oraz bieżących potrzeb rekrutacyjnych
  • aktywne działanie, mające na celu wyselekcjonowanie najlepszych kandydatów
  • weryfikacja znajomości językowej kandydatów
  • realizacja zadań biurowych i administracyjnych związanych z prowadzonymi projektami rekrutacyjnymi

Wymagania:

  • dobra znajomość języka niemieckiego
  • swoboda w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji
  • umiejętność logicznego myślenia w sytuacjach podwyższonego stresu
  • dobra dykcja
  • umiejętność sprawnej współpracy, a zarazem samodzielność i asertywność
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie na powyższym stanowisku będzie atutem

Oferujemy:

  • umowę o pracę na okres próbny z możliwością przejścia na czas nieokreślony
  • możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowego doświadczenia oraz umiejętności
  • udział w ciekawych projektach rekrutacyjnych
  • możliwość wykorzystywania języka niemieckiego w codziennej pracy
  • szkolenie wewnętrzne wprowadzające w zakres obowiązków
  • miłą atmosferę oraz pracę w młodym zespole

Kompletną aplikację proszę kierować na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

W aplikacji CV prosimy zawrzeć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 


 

Asystent Prokurenta

Agencja Pracy Headhunters, działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, największej firmy motoryzacyjnej na Pomorzu Zachodnim poszukuje pracownika na stanowisko asystenta właściciela firmy.

Miejsce pracy: Szczecin

 

Zakres obowiązków:

  • Bieżący nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem firmy
  • Kreowanie biznesu - współpraca z niemieckimi kontrahentami
  • Analiza kosztów sprzedaży, nadzór nad finansami
  • Sprawozdania z bieżących działań firmy
  • Badanie trendów na rynku motoryzacyjnym
  • Wyjazdy służbowe

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w stabilnej, renomowanej firmie
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony, poprzedzony okresem próbnym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość awansu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w branży motoryzacyjnej - mile widziane
  • Prawo jazdy kat. B
  • Przedsiębiorczość, zdolności organizacyjne, predyspozycje handlowe, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, kreatywność, zaangażowanie, dyspozycyjność

Zainteresowane osoby prosimy są o przesłanie CV na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Asystent działu z językiem niemieckim

Genpact PL Sp. z o.o.


Oczekiwania:

  • Dobra znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Zorientowanie na rezultaty
  • Chęć do nauki i rozwoju
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Umiejętność porozumiewania się z klinetem telefonicznie bądź poprzez e-mail

Zadania, za które będziesz odpowiedzialny to:

  • Przetwarzanie faktur
  • Praca w systemie SAP
  • Analiza i doskonalenie procesów obejmujących bieżące działania
  • Szkolenie nowych członków zespołu w zakresie codziennych zadań (w razie potrzeby)
  • Okresowa aktualizacja procedur pracy
  • Mailowe i telefoniczne udzielanie informacji klientom

Zapewniamy bogaty pakiet socjalny: praca na pełen etat w oparciu o umowę
o pracę, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, karta multisport oraz miesięczne premie uzależnione od wyników


Znajdź nas na facebooku! www.facebook.com/GenpactPoland

Aplikuj już dziś! Wyślij nam swoje CV: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości Genpact PL do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."

 


 

 

Pracownik działu z językiem niemieckim

Genpact PL Sp. z o.o.

Oczekiwania:

  • Dobra znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego
  • Zorientowanie na rezultaty
  • Chęć do nauki i rozwoju
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Umiejętność porozumiewania się z klinetem telefonicznie bądź poprzez e-mail

Zadania, za które będziesz odpowiedzialny to:

  • Przetwarzanie faktur
  • Praca w systemie SAP
  • Analiza i doskonalenie procesów obejmujących bieżące działania
  • Szkolenie nowych członków zespołu w zakresie codziennych zadań (w razie potrzeby)
  • Okresowa aktualizacja procedur pracy
  • Mailowe i telefoniczne udzielanie informacji klientom

 

Znajdz nas na facebooku! www.facebook.com/GenpactPoland

Aplikuj już dziś! Wyślij nam swoje CV:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Zapewniamy bogaty pakiet socjalny: praca na pełen etat w oparciu o umowę
o pracę, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, karta multisport oraz miesięczne premie uzależnione od wyników

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości Genpact PL do celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych."


 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.

Miejsce pracy: Szczecin

Agencja zatrudnienia FLAME

Obowiązki:

  • obsługa Klienta niemieckojęzycznego
  • obsługa telefoniczna oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • doświadczenie w Obsłudze Klienta mile widziane
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • dobra obsługa komputera MS Office (exel,word)
  • zdolność analitycznego myślenia
  • komunikatywność

Oferujemy:

  • możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie
  • po okresie próbnym, umowa o pracę na czas nieokreślony
  • wysokie, konkurencyjne wynagrodzenie
  • szkolenia techniczne i ‘miękkie’
  • bogaty pakiet socjalny

 

Bardzo proszę o przesłanie swojej aplikacji na adres e-mailowy:

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.

Proszę o dołączenie do dokumentów klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926)"


Lars Laj Polska Sp. z o.o. europejski producent placów zabaw dla dzieci, małej architektury i aren sportowych w związku z rozwojem dzialu sprzedaży poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. eksportu

Wymagania:

  • wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację celów
  • znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • swoboda w obsłudze komputera (MS Office)

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • rozwój zawodowy
  • ambitne i ciekawe zadania o zasięgu międzynarodowym

Miejsce pracy: ul. Migdałowa 11, 72-003 Dobra (blisko Szczecina)



Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV oraz listu motywacyjnego na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w tytule wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97. roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

www.larslaj.pl

 


 

Zapraszamy do zamieszczania ofert pracy na naszej stronie internetowej. Osoba kontaktowa: Anna Drozdowska, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.